طراحی سایت فروشگاهی - مروری بر اصول اولیه خدمات طراحی سایت - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

افزونه نویسی حرفه ای سایت وردپرسی بسته به نیاز واقعی مشتری

قیمت طراحی سایت؛ اگر می‌خواهید یک سایت حرفه‌ای و پیشرفته داشته باشید که محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل ممکن منتشر و کسب درآمد کنید، باید یک وب‌سایت با ساختار و طراحی استاندارد داشته باشید که اصول بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در آن رعایت شده باشد.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

هدف ما ارائه با کیفیت‌ترین خدمات پشتیبانی فنی وب سایت جهت حفظ اطمینان خاطر شما می‌باشد.

بنابراین، آنها می توانند نتایج مطلوب را برای شما به ارمغان بیاورند و انتظارات شما را برآورده کنند.

چرا هزینه ویترین در مقایسه با شرکت‌های طراحی سایت کمتره؟

مهم است که در این مسیر از تیم طراحی سایت خود، سیگنال‌های مثبت دریافت کنید و آسوده خاطر باشید.

شرکت های برتر طراحی وب نه تنها به ابزارها و فناوری های برتر دسترسی دارند، بلکه همیشه در صدر آخرین روندها قرار دارند. بنابراین، آنها می توانند یک سایت پیشرفته ایجاد کنند که با آن شما بتوانید رقبای خود را به چالش بکشید. یک شرکت طراحی سایت چه می کند؟

اخبار را با توجه به حوزه موردنظر در ایمیل خود دریافت کنید اقتصادی

قیمت ساخت وب سایت شرکت ها به همراه فروشگاه اینترنتی به دلیل نیاز به حجم بیشتر و کار طراحی پیچیده تر و وقت گیر تر کمی تعرفه بیشتری دارد.

طراحی متمرکز بر تبدیل و استراتژی هایی که وب سایت بازاریابی شما را در وهله اول قرار می دهد، ویژگی های ضروری است که یک آژانس وب حرفه ای باید در اختیار شما قرار دهد.

سایت‌های ساخته شده با ویترین از بالاترین پروتکل‌های امنیتی استفاده می‌کنند تا شما هیچ‌گونه نگرانی بابت امنیت اطلاعات آنلاین خود و مشتری‌هایتان نداشته باشید.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

با دیدن و اجراکردن آموزش‌ها، شما آماده مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی شده‌اید!
به این دلیل که زیرساخت فنی ویترین از قبل آماده شده و اکثر کارهای سایت رو خودتون انجام می‌دید، هزینه طراحی سایت با ویترین هم خیلی کمتر از کدنویسی اختصاصی تموم می‌شه.

انتخاب شدن ما توسط مشتریانمان، حسن توجه خداوند به ما و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای از سمت آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت رویا وردپرس است.

این وب سایت ها عدم وجود پشتیبانی مناسب است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و پشتیبانی از شرکت یا فرد طراح سایت دریافت نکرده اند.

امکان ایجاد، حذف، ویرایش و مدیریت سفارش‌ها امکان تغییر وضعیت سفارش‌های ثبت شده (در انتظار، در حال انجام، تکمیل شده، لغو شده، مسترد شده) امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس زمان‌های هفتگی، ماهانه، سالانه و تاریخ مشخص امکان مشاهده گزارش‌های فروش بر اساس محصولات موجود در سایت امکان خروجی گرفتن از سفارش‌ها بر اساس دسته‌بندی محصول، محصول خاص بر اساس تاریخ مشخص امکان ایجاد انواع کد تخفیف درصدی، عدد ثابت و کد تخفیف مخصوص سبد خرید امکان ایجاد روش‌های پستی (پیک، پیشتاز، تیپاکس و باربری) امکان اتصال به پنل پیامکی جهت ارسال پیامک‌های خرید برای خریداران و مدیران امکان اتصال سایت به انواع درگاه‌های بانکی مستقیم و واسط امکان تعریف حالت‌های مختلف واحد پولی (ریال، تومان، دلار و…) امکان ارسال ایمیل به خریداران و مدیران بعد از انجام سفارش‌هایی که انجام می‌شود امکان افزودن، حذف، غیرفعال‌سازی، جابجایی فیلد‌های فرم صفحه تسویه حساب بخش کاربران و دیدگاه‌های کاربری

چرا تعرفه و قیمت طراحی سایت در رویا وردپرس از بقیه کمتر است ؟ در دنیای کسب و کارهای اینترنتی و ارائه خدمات مرتبط رقابت‌های زیادی وجود اینجا دارد. از این رو سیاست تیم رویا وردپرس، رقابتی‌ترین تعرفه طراحی سایت را تدوین نموده و در اختیار مشتریان عزیز گذاشته است. اما به هیچ عنوان تاثیری در کیفیت خدمات طراحی سایت ارائه شده ندارد بلکه سعی کرده‌ایم تاکنون بالاترین کیفیت را در به مشتریان خود ارائه دهیم.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

دانش فنی تمام آن چیزی نیست که برای اعتماد کردن به یک مجموعه فناوری اطلاعات نیاز دارید.بلکه آنچه که دانش فنی را ارزشمند می کند، تعهد کاری و رویکرد حرفه ای ست.

امکان درج نامحدود از انواع مقالات ویدیویی امکان خدمات طراحی وب سایت درج نامحدود از انواع مقالات متنی، تصویری امکان درج نامحدود از انواع مقالات متنی، تصویری و ویدیویی (ترکیبی) امکان ویرایش، حذف و مدیریت مقالات ذخیره و منتشر شده در سایت امکان ایجاد نامحدود دسته‌بندی برای مقالات امکان ویرایش، حذف و مدیریت دسته‌بندی‌های ایجاد شده امکان ایجاد نامحدود برچسب برای مقالات امکان ویرایش، حذف و مدیریت برچسب‌های ایجاد شده بخش فروشگاه آنلاین

محتوای وب سایت شما روح زنده ای است که پیام این سایت برند شما را به ذهن مشتریان منتقل می کند.

این سیستم اینطور است که کاربر یک محصول خریداری می‌کند و مثلا بعد از یک هفته پیامکی برای ارسال می‌شود که آقا یا خانم خریدار، شما محصول سایت منبع مدرس مرجع را خریداری کردید، نظر خود را در مورد این محصول بگویید.

تا نظرات و خواسته‌های مشتری بصورت کامل در نظر گرفته شده و پیاده سازی شود. همچنین در طی مدت پشتیبانی یکساله، مشتری این حق را دارد تا سه مرتبه درخواست تغییر دیزاین و گرافیک وب سایت را نماید و تیم طراحی سایت رویا وردپرس موظف به انجام آن است.

این باعث کاهش نرخ پرش و افزایش زمان ماندگاری می شود که نشانه یک تجربه کاربری خوب است. گوگل آن دسته از صفحاتی را که سریع بارگذاری می شوند را در اولویت قرار می دهد؛ زیرا می خواهد نتایج کاربرپسندی را در اختیار جستجوگران قرار دهد.

در همکاری با سی فایو دانش، تعهد و رفتار حرفه ای را به روشنی خواهید یافت…

Report this wiki page